-
Dienstverband
Vast
-
Regio
Oost-Vlaanderen
-
Plaats
Functie omschrijving
Voor onze klant in Lokeren zijn we op zoek naar een customer care coördinator.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het volledige commercieel-administratieve proces – van bestelling tot levering. Daarbij zorg je voor een vlotte samenwerking tussen verschillende interne afdelingen, met steeds de klant als centrale focus.
Jouw takenpakket:
- Ondersteunen van de accountmanagers bij klantenrelaties en marktontwikkeling
- Fungeren als centraal aanspreekpunt voor (inter)nationale klanten
- Coördineren van het volledige orderproces
- Nauw samenwerken met verschillende afdelingen (sales, logistiek, productie...)
- Bewaken van de klanttevredenheid door nauwkeurige opvolging
- Proactief overnemen van klantencontacten bij afwezigheid van de accountmanagers
- Zorgen voor continuïteit en kwaliteit in de dienstverlening
Gezocht profiel
- Bachelor diploma
- Minstens 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
- Ervaring met de transportwereld (logistieke handelingen, douanedocumenten...)
- Zeer goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans
- Basiskennis van het Duits
- PC-vaardig (MS Office, Navision...)
- Administratief en communicatief sterk
Aanbod
- Vast contract van onbepaalde duur
- Voltijdse tewerkstelling (40-uren week)
- Aantrekkelijk salaris
- Tal van extralegale voordelen (maaltijd- en ecocheques...)
- 32 verlofdagen
- Snelle opstart mogelijk