Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Vast

  • Regio

    Oost-Vlaanderen

  • Plaats

    Lokeren

Functie omschrijving

Voor onze klant in Lokeren zijn we op zoek naar een customer care coördinator.

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor het volledige commercieel-administratieve proces – van bestelling tot levering. Daarbij zorg je voor een vlotte samenwerking tussen verschillende interne afdelingen, met steeds de klant als centrale focus.

Jouw takenpakket:

  • Ondersteunen van de accountmanagers bij klantenrelaties en marktontwikkeling
  • Fungeren als centraal aanspreekpunt voor (inter)nationale klanten
  • Coördineren van het volledige orderproces
  • Nauw samenwerken met verschillende afdelingen (sales, logistiek, productie...)
  • Bewaken van de klanttevredenheid door nauwkeurige opvolging
  • Proactief overnemen van klantencontacten bij afwezigheid van de accountmanagers
  • Zorgen voor continuïteit en kwaliteit in de dienstverlening

Gezocht profiel

  • Bachelor diploma
  • Minstens 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Ervaring met de transportwereld (logistieke handelingen, douanedocumenten...)
  • Zeer goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans
  • Basiskennis van het Duits
  • PC-vaardig (MS Office, Navision...)
  • Administratief en communicatief sterk

Aanbod

  • Vast contract van onbepaalde duur
  • Voltijdse tewerkstelling (40-uren week)
  • Aantrekkelijk salaris
  • Tal van extralegale voordelen (maaltijd- en ecocheques...)
  • 32 verlofdagen
  • Snelle opstart mogelijk

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures