-
Dienstverband
Vast
-
Regio
Limburg
-
Plaats
Functie omschrijving
Deze organisatie is het grootste private mobiliteitsbedrijf van België, met 3.000 medewerkers. Elke dag bedenken en ontwikkelen ze innovatieve en toekomstgerichte mobiliteitsoplossingen die inspelen op de behoeften van reizigers en de verwachtingen van lokale gemeenschappen. Samen met hun partners streven ze naar aantrekkelijke, duurzame en comfortabele vervoersformules die het welzijn van reizigers centraal zetten. Werken bij deze organisatie betekent dat je elke dag een echte meerwaarde kunt bieden voor hun passagiers, hun partners, de samenleving én de planeet.
Voor de vestiging in Genk zoekt de organisatie een gedreven Planner-Dispatcher om ons team te versterken. In deze rol krijg je dagelijks nieuwe uitdagingen en werk je als een echte puzzelaar die graag de touwtjes in handen neemt. Als planner-dispatcher ben jij de centrale schakel die ervoor zorgt dat alles vlot en efficiënt verloopt.
Planning & dispatching:
• Je beoordeelt binnenkomende vervoersaanvragen en vertaalt die naar een haalbare dagplanning.
• Je stippelt de ritten uit voor zowel voertuigen als buschauffeurs en stuurt bij waar nodig.
• Je zorgt voor een efficiënte inzet van mensen en middelen en geeft chauffeurs duidelijke instructies mee.
• Je reageert snel op onverwachte situaties en past de planning aan wanneer dat nodig is.
Administratie & opvolging:
• Je verwerkt de uitgevoerde ritten, afwijkingen en technische meldingen nauwkeurig.
• Je houdt arbeidsprestaties, verlof en opleidingen van chauffeurs correct bij.
• Je bewaart en beheert alle vervoersdocumenten en onderhoudt vlot contact met opdrachtgevers.
Permanentiedienst:
• Om de twee weken neem je een week wachtdienst op, waarbij je buiten de kantooruren bereikbaar bent om in te grijpen bij uitval van chauffeurs of voertuigen.
Gezocht profiel
- Je kunt vlot werken met Microsoft Office.
- Verandering schrikt je niet af. Je kunt snel anticiperen en probleemoplossend denken. Je kunt makkelijk aanpassen aan verschillende situaties.
- Je onderhoudt en bouwt makkelijk relaties op met klanten en collega's.
- Je kunt goed presteren in stressvolle situaties en onder druk kun je goed het overzicht bewaren.
- Je bent sterk in organiseren en plant nauwkeurig en gestructureerd.
Aanbod
- Je krijgt een competitief verloningspakket, aangevuld met een brede waaier aan extralegale voordelen.
- Vanaf 6 maanden anciënniteit kan je jouw 13de maand naar eigen voorkeur optimaliseren binnen het cafetariaplan.
- Je hebt afwisselende contacten met collega’s, zowel op kantoor als op het terrein.
- Je hebt een veelzijdige en uitdagende rol binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is.
- Je werkt in een enthousiast en gedreven team waarin je echt het verschil kan maken.