Terug naar overzicht

Functie omschrijving

Functieomschrijving
Als medewerker klantendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je zorgt voor een uitstekende klantbeleving door vragen en problemen op een efficiënte en vriendelijke manier op te lossen. Je taken omvatten onder andere:

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken, e-mails en chats

  • Verstrekken van informatie over producten, diensten en bestellingen

  • Registreren en opvolgen van klachten, vragen en verzoeken

  • Bijwerken van klantgegevens in het systeem

  • Samenwerken met andere afdelingen om klantvragen op te lossen

  • Proactief aandragen van verbeteringen voor de klantenservice

Gezocht profiel

 

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels

  • Servicegericht en empathisch ingesteld

  • Goede kennis van MS Office (Word, Excel)

Aanbod

  • Een marktconform salaris met extralegale voordelen

  • Mogelijkheid tot snelle indiensttreding

  • Een dynamische werkomgeving binnen een groeiende, innovatieve organisatie

  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures