Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Vast Uitzenden

  • Regio

    Antwerpen

  • Plaats

    Balen

Functie omschrijving

oor een internationaal actieve producent van hoogwaardige vloer- en afwerkingssystemen zoeken wij een enthousiaste Inside Sales & Customer Service Medewerker. Deze middelgrote KMO is marktleider binnen haar niche en levert aan professionele installateurs in meer dan 50 landen. Vanuit een duidelijke ambitie wil het bedrijf zijn positie verder versterken door een intensieve commerciële aanpak en continue productinnovatie.

Jouw rol

Als Inside Sales & Customer Service Medewerker ben jij samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers. Je zorgt voor een professionele en warme ontvangst aan de receptie en bent verantwoordelijk voor:

  • Adviseren en begeleiden van klanten bij hun vragen over producten en dienstverlening.

  • Communicatie met klanten wereldwijd via telefoon, e-mail en face-to-face in verschillende talen.

  • Ondersteuning bij vragen rond producten, prijzen, leveringen en klachten.

  • Opstellen van offertes en invoeren van verkooporders.

  • Opvolgen van uitgaande transporten (weg-, zee- en luchtvracht) met oog voor afgesproken levertermijnen.

  • Nauw samenwerken met de technische salescollega’s om klanten een optimale service te bieden.

Gezocht profiel

  • Je bent bij voorkeur voltijds beschikbaar.

  • Je bent commercieel ingesteld en klantgericht.

  • Je beschikt over een uitstekende kennis van het Nederlands, Engels en Duits (Frans is een plus).

  • Je bent vlot in het gebruik van Microsoft Office.

  • Je bent bereid om productkennis op te doen via interne opleidingen.

  • Je bent een nauwkeurige en efficiënte teamspeler.

  • Ervaring als customer service- of internal salesmedewerker is een troef.

  • Kennis van ERP- of CRM-systemen is een pluspunt (Navision en Microsoft Dynamics zijn een meerwaarde).

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, laptop, winstpremie, toegang tot een kortingsplatform en een cafetariaplan (fietslease en extra vakantiedagen).

  • Aandacht voor een goede work-life balance door glijdende werkuren en recuperatie van overuren.

  • Een uitgebreid onboarding- en opleidingsplan en ondersteuning bij externe opleidingen.

  • Een warm en hecht team waar samenwerking en zorg voor elkaar centraal staan.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures