Functie omschrijving
Ben jij administratief sterk, communicatief vaardig en op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamische omgeving? Voor onze vestiging in Estaimpuis (België) zijn we op zoek naar een gemotiveerde Customer Service Officer die graag mee bouwt aan een groeiend bedrijf.
Jouw takenpakket als Customer Service Officer
-
Aanmaken en opvolgen van klantenbestellingen in het ERP-systeem (Business Central).
-
Voorbereiden van facturen en documenten na levering.
-
Bijwerken van klant-, leveranciers- en prijsgegevens in de database.
-
Telefonisch onthaal en beantwoorden van klantvragen.
-
Onthaal van chauffeurs en bezoekers.
-
Opvolgen van openstaande en vervallen facturen.
-
Beheer en opvolging van grensoverschrijdende dossiers voor afvalverwerking.
-
Opstellen en verlengen van standaardcontracten.
-
Plaatsen van bestellingen bij leveranciers.
-
Opstellen van periodieke administratieve rapporten.
-
Vervanging van collega’s binnen het team tijdens verlofperiodes (klantenadministratie, planning).
Gezocht profiel
Jouw profiel
-
Je beschikt over een bachelor in een administratieve, boekhoudkundige of commerciële richting.
-
Je bent perfect tweetalig Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
-
Je bent nauwkeurig, administratief sterk en hebt oog voor detail.
-
Goede kennis van MS Office; ervaring met Business Central is een pluspunt.
-
Je bent een echte teamspeler en werkt oplossingsgericht.
-
Je kan zelfstandig initiatieven nemen en beslissingen maken.
Aanbod
Wat bieden wij?
-
Een voltijdse functie (38u30 per week) met kantooruren van 8u tot 16u/16u30.
-
Een aantrekkelijk salaris, aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en CAO90.
-
Werken in een dynamische en groeiende organisatie met enthousiaste collega’s.
-
De kans om initiatief te nemen en jezelf verder te ontwikkelen.