Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Vast

  • Regio

    West-Vlaanderen

  • Plaats

    Oostende

Functie omschrijving

Voor een technisch bedrijf in Oostende zijn we op zoek naar een customer service medewerker.

In dit bedrijf sta jij in voor het warme onthaal van de klanten en verzorg je de nodige administratieve taken (orderverwerking, postverdeling...). Ook zal je instaan voor het inplannen van interventies a.d.h.v. de binnenkomende oproepen. Wanneer klanten zich in een lastige situatie bevinden, kan jij hen geruststellen en de juiste technieker ter plaatse sturen. Deze interventies plan je in via het bedrijfseigen systeem. Samen met jouw collega's beheer je de mailbox. 

Taakverdeling:

  • Telefonie - 75%
  • Administratie - 25%

Gezocht profiel

  • Eerste ervaring in een gelijkaardige functie
  • Zeer goede kennis van het Nederlands
  • Goede kennis van het Frans
  • PC-vaardig
  • Stressbestendig
  • Goed in plannen en organiseren
  • Communicatief en administratief sterk

Aanbod

  • Vast contract van onbepaalde duur
  • Mooie verloning
  • Maaltijdcheques €7
  • Groepsverzekering
  • Pensioensparen
  • Fietslease na 6 maand in dienst
  • 20 verlofdagen + 12 ADV dagen
  • Stabiele, groeiende onderneming
  • Mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk
  • Werken van maandag t.e.m. vrijdag (8u-17u)

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures