-
Dienstverband
Vast
-
Regio
Antwerpen
-
Plaats
Functie omschrijving
Functieomschrijving
Als medewerker op de customer service afdeling speel je een sleutelrol in het volledige beheer van klantendossiers. Je bent het aanspreekpunt en de schakel tussen klanten, productie en vertegenwoordigers.
-
Je verwerkt inkomende bestellingen en werkt nauw samen met de transportplanners om leveringen te coördineren.
-
Je volgt je eigen zendingen op via het track & trace platform.
-
Je geeft klanten professioneel eerstelijnsadvies over beschikbaarheid en levertermijnen.
-
Voor de doe-het-zelf-markt onderhoud je regelmatig contact met onze distributeur om een vlot verloop van de leveringen te garanderen.
-
Samen met je collega’s zorg je dat alle klantinformatie steeds up-to-date blijft.
-
Je behandelt klachten, leveringsproblemen en vragen rond facturatie.
De klantenportefeuille bestaat uit aannemers, bouwbedrijven, architecten, zelfstandige dakwerkers en DIY-klanten.
Gezocht profiel
-
Je communiceert vlot in het Nederlands en durft je uit te drukken in het Frans.
-
Je werkt accuraat, zelfstandig en getuigt van ondernemingszin en stressbestendigheid. Deadlines schrikken je niet af en je denkt oplossingsgericht.
-
Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
-
Je hebt een goede kennis van MS Office; ervaring met een ERP-pakket is een pluspunt.
Aanbod
-
Een voltijdse functie met glijdend uurrooster en mogelijkheid tot één dag thuiswerk.
-
Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering en de mogelijkheid tot fietsleasing.
-
De kans om te groeien en jezelf verder te ontwikkelen via interne talentprogramma’s en workshops.