-
Dienstverband
Vast
-
Regio
Limburg
-
Plaats
Functie omschrijving
Deze organisatie is een marktleider binnen de Belgische distributie van verbruiksartikelen voor MRO en werkt samen met een gespecialiseerde servicepartner in rotating equipment. Met een gedreven team van meer dan 400 medewerkers en een technisch assortiment van ruim 400.000 producten ondersteunen ze klanten dagelijks met hoogwaardige oplossingen.
Om het team te versterken zoekt de organisatie een Customer Care Employee. In deze functie ben je het centrale aanspreekpunt dat klanten met een glimlach verder helpt. Jij creëert een positieve, eerlijke en mensgerichte ervaring voor elke klant en zorgt dat iedere interactie kwalitatief wordt afgehandeld.
- Je beantwoordt klantenvragen via telefoon, chat, e-mail en sociale media, telkens in de taal van de klant.
- Je zorgt voor een positieve klantervaring bij iedere interactie. Je bent duidelijk over bestellingen en leveringen en voorkomt daarbij verassingen en verkeerde verwachtingen.
- Je behandelt klachten zorgvuldig en werkt samen met collega’s om een duurzame en transparante oplossing te bedenken.
- Je registreert iedere klantenaanvraag nauwkeurig in het systeem en je ondersteunt bij het verwerken van retourzendingen.
- Je brengt in kaart wat er bij de klant leeft. Je analyseert knelpunten en denkt mee over verbeteringen die de processen en dienstverlening sterker maken.
Gezocht profiel
- Je schrijft en spreekt vlot in zowel het Nederlands als in het Engels. Extra kennis van talen is een plus.
- Het hebben van een diploma is geen vereiste. Jouw maturiteit, verantwoordelijkheidsgevoel en denkniveau op bachelorniveau zijn belangrijker.
- Je communiceert vlot en helder en hebt een professionele spreekstijl.
- Je bent goed in aandachtig luisteren naar klanten en je communiceert empathisch en klantgericht, ook in uitdagende situaties. Je zorgt ervoor dat de klant een positieve ervaring heeft en graag terugkomt naar ons bedrijf.
- Je schakelt makkelijk tussen verschillende dossiers en zoekt steeds naar efficiënte oplossingen.
- Je denkt creatief mee bij complexe vragen.
- Je kunt goed omgaan met meerdere taken tegelijk en voelt je goed in een dynamische omgeving.
- Je maakt je nieuwe software en werkwijzen vlot eigen.
- Je kunt goed zelfstandig beslissingen nemen en verantwoordelijkheden opnemen.
- Je werkt graag samen. Je ondersteunt je collega’s en deelt graag je kennis.
Aanbod
- Je ontvangt een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen, aangepast aan jouw ervaring.
- We ondersteunen een gezonde work-life balans door je flexibele werkuren te bieden.
- Je werkt bij een stabiele en ambitieuze organisatie waar je volop kansen krijgt om te groeien in je functie en je kennis verder te ontwikkelen, via een individueel ontwikkelingsplan en professionele training.
- Je wordt onderdeel van een 10-koppig team dat je ondersteunt en begeleidt wanneer je dat nodig hebt.
- Je krijgt verantwoordelijkheid en autonomie, met ruimte om zelf beslissingen te nemen en mooie resultaten neer te zetten.