-
Dienstverband
Vast
-
Regio
Limburg
-
Plaats
Functie omschrijving
- Je verwerkt werknemersdossiers in ons systeem, rekening houdend met sociale wetgeving en arbeidsrecht. Denk hierbij aan zaken zoals minimumlonen, zondagsarbeid, deeltijdse arbeid, nachtarbeid, terugbetaling van woon-werkverkeer, onkostenvergoedingen en toeslagen.
- Je geeft klanten advies over bovenstaande onderwerpen.
- Je zorgt voor correcte loonkostberekeningen, inclusief bruto-netto berekeningen.
- Je staat in voor het aanvragen, controleren en toepassen van doelgroepverminderingen.
- Je beheert en stelt sociale documenten op, zoals contracten, behoud van rechten met bijkomende uitkeringen, bijvoegsels voor arbeidsduur- of functiewijzigingen, en fiscale vrijwillige regelingen.
- Je maakt Dimona-aangiften aan en volgt deze nauwgezet op.
Gezocht profiel
- Bachelor in Sociaal Werk, Human Resources, Rechtspraktijk, Bedrijfsmanagement of Office Management.
- Bij voorkeur eerste werkervaring in een sociaal secretariaat
- Passie voor sociale wetgeving en personeelsbeleid, met de ambitie deze kennis praktisch toe te passen
- Dynamisch, flexibel en communicatief sterk, effectief zowel zelfstandig als in teamverband
- Professioneel in telefonische en schriftelijke communicatie, met oog voor nauwkeurige administratieve afhandeling
Aanbod
-
Marktconform salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering
-
32 vakantiedagen (20 reguliere verlofdagen + 12 ADV-dagen)
-
Glijtijdregeling voor een optimale work-life balance
-
Gratis fruit en soep op de werkvloer
-
Kansen om deel te nemen aan interne activiteiten en door te groeien binnen een dynamische, familiale en innovatieve organisatie
-
Samenwerken met een team van specialisten op het gebied van payroll, juridisch advies, verzekeringen, IT, preventie en opleidingen