Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Vast

  • Regio

    Antwerpen

  • Plaats

    Wommelgem

Functie omschrijving

Als projectleider ben je verantwoordelijk voor de volledige uitvoering van projecten op het gebied van civiele infrastructuur werken. Je coördineert alle werkzaamheden, zorgt voor een goede planning en houdt de voortgang nauwlettend in de gaten tot aan de oplevering.

Jouw taken omvatten onder meer:

  • Technische voorbereiding van het project
  • Organisatie van de werf
  • Het bewaken van deadlines
  • Volgen van de verschillende projectfasen met focus op kwaliteit
  • Overleg met werfleiders en deelname aan werfvergaderingen

De projecten die aan jou zijn toevertrouwd, beheer je van begin tot eind, waarbij je regelmatig overleg voert met de projectmanager.

Gezocht profiel

  • Bachelor- of masterdiploma in Bouwkunde of een verwant technisch vakgebied.
  • Aantoonbare ervaring als projectleider in civiele werken
  • Sterke leiderschapsvaardigheden en vermogen om projectteams te beheren.
  • Beschikken over een VCA Vol
  • Budgetbeheer- en planningsvaardigheden.
  • Flexibele instelling en sterke communicatievaardigheden.

Aanbod

  • Vast contract onbepaalde duur
  • Verloning op basis van kennis en ervaring aangevuld met netto dag-en maandvergoedingen
  • Bedrijfswagen met tankkaart 
  • Jaarlijks opleidingsbudget
  • Groepsverzekering
  • 12 ADV-dagen
  • Maaltijdcheques
  • Ecocheques 
  • Kortingen bij andere bedrijven 
  • Hospitalisatieverzekering
  • Toffe bedrijfsactiviteiten op regelmatige basis 

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures