Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Vast Uitzenden

  • Regio

    West-Vlaanderen

  • Plaats

    Houthulst

Functie omschrijving

Ben jij een organisatorisch talent dat houdt van afwisseling, structuur en verantwoordelijkheid? Voor een groeiend bedrijf actief in de kunststof- en recyclagesector zijn we op zoek naar een veelzijdige Office Assistant die verschillende interne afdelingen administratief ondersteunt.

Functieomschrijving

Als Office Assistant ben je een centrale schakel binnen de organisatie. Je ondersteunt meerdere teams – boekhouding, commercie en logistiek – en zorgt ervoor dat alle administratieve processen efficiënt en nauwkeurig verlopen.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Administratieve ondersteuning voor de boekhouding: voorbereidend werk, opvolging en verwerking van documenten.

  • Beheer van klantendossiers en voorbereiden van commerciële rapporten.

  • Ondersteunen van de logistieke planning en verwerken van transportdocumenten.

  • Verwerken, controleren en actualiseren van gegevens en dossiers.

  • Coderen, klasseren en archiveren van documenten.

  • Behandelen van briefwisseling, kopieerwerk en interne administratieve taken.

  • Telefonische oproepen aannemen, doorverbinden en boodschappen noteren.

  • Invoeren van brieven, tabellen en administratieve gegevens volgens richtlijnen.

  • Opvolgen van voorraden, tekorten signaleren en bestellingen plaatsen.

  • Bezoekers onthalen en hun vragen correct identificeren.

Deze functie is voltijds (40u/week) met 12 ADV-dagen en biedt onmiddellijke opstartmogelijkheden.

Gezocht profiel

Je bent een veelzijdige administratieve professional met oog voor detail en een flexibele ingesteldheid.

Diploma & ervaring

  • Bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring.

  • Minstens 2 jaar ervaring in administratie, aankoop, logistiek of een vergelijkbare functie.

Vaardigheden

  • Sterke kennis van MS Office.

  • Pluspunt: ervaring met Business Central.

  • Zeer goede kennis van Nederlands, goede kennis van Engels, basis Frans is een troef.

  • Nauwkeurig, stressbestendig en sterk in multitasking.

  • Teamgericht maar zelfstandig kunnen werken.

  • Communicatief sterk, commercieel inzicht en goed in onderhandelen.

  • Gestructureerd, analytisch en resultaatgericht.

Professionele eigenschappen

  • Administratieve dossiers samenstellen en controleren.

  • Documenten archiveren, coderen en up-to-date houden.

  • Telefonisch contact en klantenonthaal professioneel afhandelen.

  • Bestellingen plaatsen en voorraden opvolgen.

  • Gestructureerd en oplossingsgericht werken met oog voor prioriteiten.

Aanbod

  • Een aangename, familiale werkomgeving binnen een groeiend en duurzaam gericht bedrijf.

  • Correcte verloning aangevuld met extralegale voordelen.

  • Een gezonde work-life balance en 12 ADV-dagen.

  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

  • Een afwisselende job waarin je impact hebt op de dagelijkse werking van verschillende afdelingen.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures