-
Dienstverband
Vast
-
Regio
Antwerpen
-
Plaats
Functie omschrijving
Heb jij een sterk administratief talent en interesse in bouwprojecten? We zijn op zoek naar een Medewerker Projectadministratie die als schakel tussen project- en werfleiders zorgt voor een efficiënte en correcte administratie van projecten.
Je taken omvatten:
-
Administratieve afhandeling bij aanbestedingsprocedures: opzoeken van potentiële aanbestedingen, toevoegen in CRM, voorbereiden en finaliseren van aanbestedingsdossiers.
-
Administratieve opstart van bouwdossiers: werfmeldingen, aangifte bij overheid, aanvragen van verzekeringen en nutsleidingen, overzetten calculatie naar werkbegroting, VGM-plan, aanvraag borg, enz.
-
Administratie tijdens uitvoering: opmaak van technische fiches, briefwisseling, vorderingsstaten, facturatie en controle van inkomende facturen.
-
Administratie bij oplevering: opstellen van as-built dossiers, eindvorderingen en afsluiten van administratieve flows.
-
Beheren van alle inkomende en uitgaande correspondentie en zorgen dat er tijdig wordt gereageerd.
Gezocht profiel
-
Bachelor diploma in Bedrijfsmanagement of gelijkwaardig door ervaring.
-
Vlot in het Nederlands; basiskennis van Engels en Frans.
-
Goede kennis van MS Office-toepassingen.
-
Ervaring met ERP-systemen zoals Navision, Key Entry of Easy Form is een pluspunt.
-
Cijfermatig sterk, communicatief en sociaal vaardig.
-
Zelfstandig, gestructureerd, resultaatgericht en stressbestendig.
-
In staat om prioriteiten te stellen en snel te schakelen.
Aanbod
- Competitieve verloning met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques en groepsverzekering.
- 32 vakantiedagen (incl. 12 ADV-dagen), afgestemd op schoolvakanties.
- Begeleiding door een mentor bij de opstart.
- Professionele groei via interne en externe opleidingen.
- Familiale en collegiale werksfeer in een open en professionele omgeving.
- Leuke activiteiten zoals teambuildings, sportevents en sociale momenten.