Terug naar overzicht

Functie omschrijving

Ben jij klaar om een sleutelrol te spelen binnen een dynamisch HR-team dat zich inzet voor het welzijn van medewerkers? In deze functie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor een toegewezen business unit en zorg je voor een optimale dienstverlening op het gebied van payroll en HR.

Jouw takenpakket

  • Maandelijkse payrollverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaat en tijdsregistratie

  • Beheer van sociale documentatie en verzekeringsdossiers

  • Contract- en verzuimbeheer

  • Personeelsadministratie van instroom tot uitstroom

  • Aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over payroll en HR

Daarnaast werk je mee aan diverse HR-projecten zoals het cafetariaplan, verzuimbeleid en de implementatie van HR-tools. Je werkt nauw samen met andere HR-professionals (HRBP, L&D, HR Digital…) om processen en systemen continu te verbeteren.

Gezocht profiel

  • Minimaal bachelor denkniveau en enkele jaren ervaring in payroll en HR, bij voorkeur in een grote organisatie

  • Grondige kennis van sociale wetgeving; kennis van Comp & Ben is een pluspunt

  • Je bent vertrouwd met Excel en HR-software/-systemen; kennis van AFAS, Syntegro en SuccessFactors is een extra troef

  • Een echte teamspeler met een proactieve, hulpvaardige en zelfstandige houding

  • Nauwkeurig, efficiënt en oog voor detail

  • Bereid om één keer per kwartaal nachtdienstmedewerkers te woord te staan (tussen 22:00 en 23:00 uur)

  • Goede kennis van het Nederlands en een degelijke basiskennis Engels

Aanbod

Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamische en internationale omgeving. Je maakt deel uit van een hecht HR-team waar een gezonde werk-privébalans centraal staat. Flexibiliteit wordt geboden door thuiswerkmogelijkheden en glijdende werkuren.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures