Terug naar overzicht

Functie omschrijving

Voor een dynamische en groeiende organisatie zijn wij op zoek naar een HR Officer. In deze veelzijdige rol ben je een belangrijke schakel binnen de HR-afdeling. Je ondersteunt bij payroll, personeelsadministratie, rekrutering en opleidingen, fungeert als aanspreekpunt voor medewerkers en speelt een cruciale rol in de opvolging van personeelsdossiers. Daarnaast werk je nauw samen met de HR Manager om het HR-beleid efficiënt uit te voeren en zorg je voor een vlotte werking van de afdeling.

Jouw verantwoordelijkheden

Instroom

  • Ondersteunen van het volledige rekruteringsproces: vacatures opstellen, publiceren, kandidaten uitnodigen en intakes uitvoeren

  • Organiseren van wervings- en employer branding-evenementen

  • Zorgen voor een warm en gestructureerd onboardingproces voor nieuwe medewerkers

  • Administratieve opvolging van tijdelijke medewerkers, inclusief contractbeheer

Personeels- en loonadministratie

  • Beheren en up-to-date houden van personeelsdossiers

  • Opvolgen van afwezigheden, vakantieplanning en ziekteverzuim

  • Verwerken en controleren van maandelijkse lonen

  • Beheren van loon- en arbeidsvoorwaarden volgens wetgeving en interne richtlijnen

  • Opstellen van sociale documenten zoals attesten, arbeidsovereenkomsten en tijdsregistraties

  • Beantwoorden van vragen van medewerkers over loon, vakantiedagen en afwezigheden

  • Volgen en toepassen van sociale wetgeving in HR-processen

  • Documenteren en archiveren van alle HR-gerelateerde documenten

Doorstroom en ontwikkeling

  • Organiseren, registreren en opvolgen van trainingen en opleidingscertificaten

  • Ondersteunen bij de aanvraag van opleidingssubsidies en verplichte trainingen

  • Documenteren van evaluatieformulieren en prestatiefeedback

  • Opstellen van rapportages over opleidingen en performance management

  • Opvolgen van jubilarissen en andere HR-attenties volgens interne procedures

Uitstroom

  • Ondersteunen bij ontslagprocedures en het verwerken van wettelijke documenten

  • Coördineren van de terugname van bedrijfseigendommen (badge, laptop, werkkledij, etc.)

  • Opstellen van rapportages over verloop en retentie

  • Meewerken aan initiatieven rond employer branding

Gezocht profiel

  • Bachelor diploma, bij voorkeur in HR of een mensgerichte richting, of gelijkwaardig door ervaring

  • Minimaal 3 jaar ervaring in payroll, HR-administratie en sociale wetgeving

  • Administratief nauwkeurig met sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden

Aanbod

  • Inspirerende werkomgeving: maak deel uit van een innovatieve productieomgeving waar jouw ideeën gewaardeerd worden

  • Afwisselende functie: geen dag is hetzelfde

  • Groei- en ontwikkelingsmogelijkheden via trainingen, workshops en mentorprogramma’s

  • Flexibele werkuren voor een gezonde werk-privébalans

  • Competitief salarispakket dat jouw inzet en talent waardeert

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures