Terug naar overzicht

Functie omschrijving

Voor een internationale organisatie zoeken wij een HR Generalist om de HR-activiteiten in Sint-Truiden te ondersteunen én een actieve rol te spelen in bredere HR-projecten in Europa. Deze functie combineert operationele taken met strategische HR-initiatieven en biedt je de kans om impact te maken op zowel lokaal als internationaal niveau.

Je rapporteert aan de HR Business Partner en werkt nauw samen met lokale en internationale HR-teams.


Jouw verantwoordelijkheden

  • Opstellen en implementeren van HR-beleid en -procedures en het geven van advies aan het management.

  • Beheren van internationale rekrutering in samenwerking met het interne recruitmentteam en/of externe partners.

  • Uitvoeren van administratieve HR-taken gedurende de volledige employee life cycle (contracten, payroll, secundaire arbeidsvoorwaarden, opleidingsbeheer, systeemupdates).

  • Ondersteunen van de uitrol van Europese HR-initiatieven (functiemapping, salarisplanning, prestatie- en talentmanagement, harmonisatie arbeidsvoorwaarden).

  • Opstellen en bijhouden van HR-rapportages.

  • Voorstellen van proces- en beleidsverbeteringen om efficiëntie en medewerkerstevredenheid te verhogen.

  • Organiseren van interne communicatie en ondersteunen van lokale evenementen voor medewerkers.

Gezocht profiel

  • Bachelor Human Resources, Bedrijfskunde, Rechten of gelijkwaardig door ervaring.

  • Ongeveer 2 jaar ervaring in een HR-functie of een aanverwant domein.

  • Goede kennis van HR-principes, -praktijken en -wetgeving.

  • Ervaring met HRIS-systemen en Microsoft Office.

  • Vlotte communicatie in Nederlands, Engels en Duits.

Aanbod

  • Een dynamische functie binnen een goed verbonden Europese HR-organisatie.

  • Aantrekkelijk beloningspakket.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures