Terug naar overzicht

Functie omschrijving

Ben jij een enthousiaste multitasker met commerciële flair? In deze rol als Commercieel Medewerker Binnendienst ben jij hét aanspreekpunt voor klanten en partners. Je zorgt voor een professionele opvolging van offertes en orders, bouwt duurzame relaties op en denkt actief mee over oplossingen. Dankzij jouw communicatieve vaardigheden en administratieve nauwkeurigheid maak jij echt het verschil.

Jouw rol
Je werkt vanuit het kantoor in Hasselt en vormt samen met de buitendienst een hecht team. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers: je beantwoordt e-mails en telefoons, stelt offertes en orders op en verzamelt productinformatie. Alles met één doel: een langdurige samenwerking met tevreden klanten.

Na een interne producttraining kun je klanten professioneel adviseren. Je stelt de juiste vragen om hun noden en verwachtingen goed te begrijpen en koppelt deze inzichten aan de productie- en leveringsmogelijkheden. Jouw analytisch inzicht helpt je om snel te schakelen en klanten correct te informeren.

Gezocht profiel

  • Sociaal, positief ingesteld en enthousiast, met een proactieve houding.

  • Enkele jaren commerciële ervaring is een pluspunt.

  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en resultaatgericht.

  • Bij voorkeur heb je een technische affiniteit en een hands-on mentaliteit.

  • Goede kennis van MS Office; kennis van Exact Online is een troef (opleiding voorzien).

  • Vlotte communicatie in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk; je kan je ook in het Frans en Engels uitdrukken.

Aanbod

  • Een afwisselende, uitdagende job met veel klantencontact (Belgisch én internationaal).

  • Een voltijdse functie van onbepaalde duur met een grondige on-the-job training.

  • Een correct salarispakket op basis van ervaring en motivatie, aangevuld met extralegale voordelen.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures