Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Vast

  • Regio

    Antwerpen

  • Plaats

    Antwerpen

Functie omschrijving

Voor een logistiek bedrijf in Antwerpen, zijn we op zoek naar een Business Application Owner. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van de bedrijfsapplicaties (TMS, WMS, HR, Finance, Sales,…) om ervoor te zorgen dat ze op één lijn liggen met de bedrijfsdoelstellingen en operationele efficiëntie stimuleren. Je fungeert als “brugfunctie” tussen de IT-afdeling en andere bedrijfsafdelingen. Je komt terecht in een klein IT team van 7 personen waar je deze belangrijke rol waarbij communicatie zeer belangrijk is op jou zal nemen.

Jouw taken.:

1. Applicatiemanagement

  • Je bent het aanspreekpunt voor alle bedrijfsapplicaties in de onderneming.
  • Toezicht houden op de levenscyclus van de apps. Je bewaakt de implementatie, het onderhoud, de upgrades en de buitengebruikstelling. Hiervoor werk je samen met partners om de bouw en de implementatie uit te voeren.
  • Het overbruggen van de kloof tussen business en IT. Je zorgt ervoor dat de applicaties voldoen aan de bedrijfsdoelstellingen en de behoeften van de gebruikers.
  • Je zorgt voor aanpassingen in deze applicaties in samenwerking met externe leveranciers o.b.v. feedback van de business

2. Procesverbetering

  • De mogelijkheden identificeren om bedrijfsprocessen te verbeteren met behulp van ICT oplossingen.
  • Samenwerken met verschillende afdelingen om behoeften en uitdagingen van hen te begrijpen en deze te vertalen naar haalbare en uitvoerbare ICT-strategieën.
  • Leiding geven aan de ontwikkeling en implementatie van procesverbeteringen die gebruikmaken van technologie om de efficiëntie te verhogen, kosten te verlagen of bepaalde dienstverleningen te verbeteren.

3. Learning & Innovation

  • Up to date blijven met de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van ICT en bedrijfstoepassingen waarvoor je verantwoordelijk bent.
  • Innovatieve oplossingen voorstellen en implementeren die een concurrentievoordeel opleveren of die interne processen kunnen verbeteren.

Gezocht profiel

  • Bachelor- of masterdiploma
  • Ervaring in het beheren van bedrijfsapplicaties
  • Ervaring in procesverbetering d.m.v. ICT toepassingen
    • Procesanalyse en BPMN zijn jou niet onbekend
    • Volgen van processen met een flowchart
  • Affiniteit met bedrijfsprocesoptimalisatie en requirements capturing
  • Je hebt het vermogen om meerdere taken tegelijk te beheren, overzicht te bewaren en orde te schappen waar nodig
  • Ervaring met TMS (transport management systems) of WMS (warehouse management systems) is een zeer groot pluspunt
    • Vb. kennis van Transporeon of BlueRock is een meerwaarde
  • Uitstekende communicatie in het Nederlands en het Engels. (Russisch, Chinees of Oekraïens als derde taal is een enorm pluspunt!)

Aanbod

  • Een marktconform bruto loon dat wordt aangevuld met volgende extralegale voordelen.:
    • Een bedrijfswagen met tankkaart/laadoplossing
    • Maaltijdcheques of een dagvergoeding
    • Een netto onkostenvergoeding
    • Een groeps- en hospitalisatieverzekering
    • Een gsm met abonnement
  • Een functie met veel verantwoordelijkheden waarin je echt het verschil kan maken op vlak van digitalisatie bij deze logistieke speler
  • 32 verlofdagen
  • Flexibiliteit:
    •  je kan werken in glijdende uren, dit mag je heel flexibel nemen. Bv. start om 8u thuis, je vertrekt tegen 10u naar kantoor en vertrekt daar ook terug om 16u om rond de files heen te rijden, daarna werk je thuis nog even verder
    • 50% thuiswerk

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures