Terug naar overzicht

Functie omschrijving

Heb jij administratieve ervaring en affiniteit met de bouwsector? Dan is dit iets voor jou.

Je taken:

  • Opvolgen van offertes, facturen en bestelbonnen.

  • Verwerken en controleren van inkomende en uitgaande documenten.

  • Telefonisch en schriftelijk contact met klanten, leveranciers en onderaannemers.

  • Administratieve ondersteuning van de projectleiding.

  • Algemene administratie (archivering, e-mails, postverwerking, …).

  • Specifieke bouwadministratie (o.a. Check-in@work, werkaangiftes, facturen voorbereiden aan de hand van vorderingsstaten, weerverlet, vergunningsaanvragen, …).

Gezocht profiel

  • Je hebt relevante ervaring in een administratieve functie.

  • Ervaring in of kennis van de bouwsector is een pluspunt.

  • Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en met verantwoordelijkheidszin.

  • Je bent communicatief sterk en klantgericht.

  • Je beheerst vlot het Nederlands (andere talen zijn een extra troef).

  • Je houdt van afwisseling en steekt graag de handen uit de mouwen.

  • Vaardigheden

  • Documenten coderen, klasseren en archiveren.

  • Telefonische oproepen aannemen en doorverbinden.

  • Boodschappen noteren en afspraken vastleggen.

  • Administratieve dossiers samenstellen en actualiseren.

  • Gegevens controleren en opvolgen.

  • Bezoekers onthalen en hun vraag identificeren.

Aanbod

  • Een afwisselende en verantwoordelijke functie binnen een stabiel en groeiend bedrijf in de bouwsector.

  • Een aangename werksfeer in een hecht team.

  • Marktconform salaris volgens ervaring en capaciteiten.

  • Mogelijkheid tot opleiding en doorgroeien binnen het bedrijf.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures